Budak41 _moomm ayy suni de çok zor diye duydum inşallah kendiğiliğinden gelmeye karar verir bebiş ☺️🧿🙏🏻 squat falan çekin aksak yürüyüş yapın faydasını görürsünüz belki hızlandırır
Ftma1234 Bende 38+2 haftaligim sancim cikti dun hastane agrilarim var belim alttanda ama acilmama baktilar yok 2. Dogumum birde akinti geliyor sumuksu gibi 2 gundur acaba nedir