Budak41 ilk doğumum normal olduğu için doktorum da normal doyurmamı istiyor şuan özel hastaneye gidiyorum bakalım korkuyorum sezeryana alırlar diye çünkü oğlumu araştırma hastanesinde doğurdum özeller hemen sezeryana alır diyolar ondan tedirginim açılmam var ama hani suni uzun sürerse dayanamayıp alırsalar diye tedirginim bana dua eser misin 🥹😍