Bebek252
Eminef2161 sonuç ne olursa olsun en başta bir kafa karışıklığı bu yaptırsan bir dert yaptırmasan yine biner dert yaptırıp kötü bir sonuç alınca hamileliğin zehir oluyo yaptırmıyıp kafam rahat olsun derken neyle karşılaşacağım belli değil diye çelişkide kalıyorsun öyle bişey yani her doktor bu ölçümde uzman olmuyo kan hariç ölçüm önemli özel eğitim almış doktorun yapması şart bunu onuda her yerde bulmak zor ölçüm kötü çıksa amniyosentez yaptırıp birde onun sonucunu beklerken ister istemez geriliyorsun sağlık olsun derken aslında sağlık kaybediyorsun genetik uzmanına yönlendirilip birde orda güzel bir kafa karışıklığı oluyo kendinle çelişiyorsun belki dini acıdan konuşulmaması gerek ama olsun diyosun anne olarak olsun sağlıksız olsun benim olsun onun Çan’ını sağlıksız diye almak kalbi atan bir evladın hayatını sonlandırmak Hun’a karar vermek ki bu hemen hemen 6 ayda falan gerçekleşiyor amniyosentez sonuç derken baya zaman geçiyo ve yine çelişki bu kez ona kıymak evdekine kıymak oluyo oyuzden senin kararın buna sen karar ver nasıl rahat ediceksen öyle yap derim herşeyden önce sağlık olsun ❤️