Eminef2161 ben hem devlet hastanesine hem de özel hastaneye gidiyorum.Devlet hastanesinde sonucum gayet güzel çıktı.Sonra özele gittim ikilintesti yaptırdığımı söylememe rağmen o da ultrasonda baktı ve devlet hastanesinde 1.7 çıkan sonuca 3.5 dedi.Yanlış bakılmış dedi.Önce başka bir perinatoloji arkadaşına yönlendirdi,450 lira ödedik ve o da ense kalınlığı 3,80 dedi ama başka bir sorunu yokmuş.Sonra tekrar kendi doktoruma gittim,sonucu gösterdim.Bizden 3 tane test yaptırmamızı istedi.Testin biri 3000 lira civarında...Testleri yaptırırsam sonuçtan emin olurmuşuz ama testlerin hiçbiri %100 doğru sonuç vadetmiyor.O günün ve ertesi günüm korkunç geçti,çok üzüldüm.Sonra doktora sordum ‘Bir sorun varsa ne yapabiliriz?’ dedim.’Hiçbir şey’ dedi...Ben de aldırmayı düşünmediğim için (elleri ayakları kıpır kıpır 🥰 esnediğini gördük,elini ağzına götürdüğünü gördük ve onu içimden parça parça alınmasına asla izin veremeyeceğime karar verdim) hiçbir şey yapmayıp Allah’a havale ettim...