Babybebi Tastan kaç kere hıçkırması gerekiyorki ben böyle birşey hiç duymadım sadece hıçkırması iyi diye duydum😣
Selim_Alparslan tahamommy kuzum genelde yemeklerden sonra başlıyor 🤭 ama bazende durup dururken yapıyor ama çok kısa 🤭🙃
Evrim-96 Selim_Alparslan nasıl gidiyor canım iyi misin en son enfeksiyon vardı öyle kaldı iyisindir yavruş da iyidir inşallah günlerimiz aynı az kaldı gün gün geçiyor 😮💨
Selim_Alparslan Evrim-96 iyiyim çok şükür canım 😊 evet gecmisti o ara ama yine çıktı bakalım yarın doktors gideceğim ilaçlarımı yazacak inşallah hemen geçer ☺️
iremm3443 Benimkide günde 1-2 defa hıçkırıyor.Son haftalara doğru nefes alma denemesi yaparken su yutuyormuş o yüzden diye duydum.Yani hiçkırması sağlıklı demek