Dilsah02 Ederim tabiki 🌸 korkularınızı anlıyorum inanın bunu demek me kadar doğru bilemiyorum ama hepsinin yersiz olduğunu doğumdan cıktığınızda anlayacaksınız.Asıl mesele sonrasında iki bebenin arasındaki dengeyi kurarken başlıyor 🫣 herşey sırayla herşey yaşanarak güzel. Anın tadını çıkarın sağlıkla kavuşun yavrunuza inşallah ♥️ doğan büyüyor zaman geçiyor kendimize ettiğimizle kalmayalım