Ayyy ben de 34.haftadayım büyük ihtimalle sezeryan ve benim ilk sezeryanım travmatik derecede kötü geçti tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum ve bir kızım var bana bir şey olursa diye kendimi yiyip bitiriyorum 😢😢Sizi çok iyi anlıyorum Allah yardımcınız olsun inşallah