Ayyy kızlar bu 3. Gebeliğim ve bu yaşıma kadar hiç böyle buz yediğimi hatırlamıyorum elimde buzla geziyorum eşim annem kızıyor sürekli yeme diye ama napayım içim yanıyor hemde canım çok istiyor buz aşeriyorum fazla buz yemek demir eksiklik belirtisi deniliyor ama çok şükür demir eksikliğim yok sizde benim gibi misiniz 3 5 kişi çıksın lütfen yalnız olmadığımı bilmek istiyorum havalar çok sıcak ondan mı bilmiyorum