Derya146 Mamiko_2020 10+1 günlüğüm bende aynı senin gibiyim hiç birşey yapasim yok bulantılar da devam
Mamiko_2020 Derya146 inşallah biran önce hayırla geçer bugünler🙏🏻Bana geçmeyecek gibi geliyor yani bazen şey diyorum hep mi böyle olucak halsiz bulantılı vs.Eski halimi unuttum resmen 😅
Derya146 Mamiko_2020 sanki zaman durdu günler geçmek bilmiyor gibi geliyo yaz temizliği yapılacak ben yan gelip yatıyorum 🤭
Ipek0z sedosko2634 cinsiyet için sen de çok heyecanlı mısın🥹 ne olacak acaba yaaa burada keseden tahmin ediyorlar ama benim hiç ultrason fotoğrafım yok elimde soramadım ben🙈
sedosko2634 Ipek0z evet evet hem de çook heyecanlıyım bi kız gibi hissediyorum bi erkekk ama çevremdeki herkes istinasız herkes bence erkek olacak diyor o yüzden sanki erkekmiş gibi alıştırdım kendimi 😅 12.hafta ikili tarama teste gireceğim sende girecek misin
Meleekdincc cerensare bende 9. Haftaya yaklaştım bulantı desem değil herşeyden tiksinme gibi garip bişey suya bile bi değişik bakıyorum bir saatim bir saatimi tutmuyor deli gibi açım ama içim almıyor yemeden önce kokluyorum midem alacak mı diye sonra yiyorum ilk gebeliğimde hiç böyle olmamıştım😫
Nazlii59 8+3 teyiz valla alın benden de o kadar kolum kalkmıyor diyecek kadar halsizim. Bereket bulantı kusma mide yanması şikayetlerim yok. Ama bu halsizlik artık moralimi bozmaya başlıyor eski enerjimi istiyorum 😂
Mamiko_2020 Pitircigin_annesi benimde 7.haftada başladı 😏sabırsızlıkla bekliyorum ilk 3 ayın bitmesini 🤗
Pitircigin_annesi Mamiko_2020 benim aslında 5 te başladı ama devamlı her gün olacak sekle 7 . Haftada dönüştü. Ama kızlar bu bile o kadar iyi bir şey ki . Düşüklerim oldu daha önce hiç midem bulanmamıstı saglıksız gebeliklerdi . Bunda bulanınca nasıl seviniyordum bebegim canlı büyüyor ve beni etkiliyor diye . Tamam cook zor ama hani bunu düşünüp teselli de bulunabilir
sedosko2634 Üçlüyü yaptırmamak için özel bi sebep var mı ben bu işleri hiç bilmiyorum ya doktor ne derse yaptırıyorum