Meyra-tt Eres26 benimde Ekim başı olcak nasipsr dogumum uzun kolluyu giydirmesi cok zor oluyor, kolsuz ve yarim kollu tercih ettim ben h&m in önden citcitli uzun kollularida rahat kullaniliyor