Rusapolat Canım biz 18 haftalık olduk.Elimşzde biraz nakit paramız var diye biz en başta pahalı olanları aldık.Pak yatak,bebek arabası,ateş ölçer,ana kucağı,şimdi sırada almak istediğim kamerası var kıyafet ve diğer ıvır zıvırları sona bıraktım açıkçası.