Mervecihan2635 bende 3kız annesiyim post beni kapsamıyo ama 4.hamileliğim 9.haftadaym ve ben kız hissediyorum cevremdeki herkez erkek hissediyor belki cok istedikleri için tabi bende histen öte kızı tatmıs olarak bide oglan annesi olmayı cok cok isterim bu kadar erkek annesi içinde allah insallah gönlümüzden geceni nasip etsin her iki duyguyuda tatdrsın inşallah bana da isteyen herkezede ♥️ 🙏🏻 ♥️ ♥️