gulceey Deletedmom_297 sat 29 Mayıs tahmini doğum tarihi 5 Mart yavrum ama tabi öncesi sonrası ne olur bilinmez uygulama 40 haftaya göre hesaplıyor çünkü
sonumudum Deletedmom_297 ay Amin sizede sağlıkla kavuşmayı nasip etsin mevlam umarım bende de görünür ufaktan da olsa çok merak ediyorum 😍 birsey sorucam devlet hastanesinde eşimide odaya alırlar mi görmesi için?
arilanki_ sat 10 haziran. 6+6 olduk bugun :) 6+4 de vajinal ultrasonda kalp atışını duydum. 17 mart doğum diyor uygulamalar bakacağız :)
Kkkbbbrrraaa arilanki_ merhaba benim sat 11 Haziran 6+1 de normal ultrasonda çok derinden duydu çarşamba perşembe gel daha net duyacaz dedi sizce gittiğimde duyulur mu şuan 6+5 teyim
arilanki_ Kkkbbbrrraaa geç yerleşme olmadıysa bence duyulur gibi ya 7 hafalık olur perşembeye duyulabilir
mrs_mert Deletedmom_297 tahmini doğum 3 Mart görünüyor ama ben martı bekleyeceğini hiç sanmıyorum. Şubat sonunda gelir gibi hissediyorum. 8+6 oldu bugün. Geçen hafta cuma günü kalp atışını dinledik. Geç döllenme olarak başladı ama şu an gelişim gösteriyo çok şükür 🧡