Deletedmom_297 Kızlar durum ne beta kaç, kaç haftalıksınız,sat kaç, kalp atışını duyan var mı heyecan var mı BALIK burcu bebeleriniz yolda 💜🥰 ben 5+5 sat 17 haziran 18 ay sonra minik mucizem geldi
ezgi3452 Deletedmom_297 Benim de Mart sonu Nisan başı gibi olacak 😍 Sat 27 Haziran şu an 4+1 deyim. Birkaç gün önce betam ilk ogrendigimde 101di dün 396 çıktı. İnşallah saglicakla kucağımıza alırız ❤️😍 Ama koç burcu ile ne yapacağım hiç bilmiyorum Allah yardım etsin kızlar 🤭🤭😂
happyflowers Deletedmom_297 sat 20 haziran 🥰 koç burcu olucak galiba , ama erken gelirse balık olabilir bende balığım hadi bakalımm☺️
kayrosmom Deletedmom_297 6+3 sat 12 haziran 4. Haftamda 300küsür betaydı 2 gün sonra 800 oldu tam 6. Haftamda 10000 den fazlaydı doğum zamanı tam balık bitişi koç başlangıcı olacak 19 Mart hesaplanıyor umarım koç olur bende koçum:) Salı randevumuz var henüz ultrasonda göremedik umarım hem ultrasonda görüp hep kalp atışını duyabiliriz
Deletedmom_297 ezgi3452 ay hayırlı olsun benimde 17 haziran 5 ağustosta kalp atışı duyacağız inşallah sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 💜
sonumudum Cuma günü beta 640 dı pazartesi hesabıma göre 5100 civarı olacak pazartesi doktora gideceğim muayene edermi bilmiyorum doktorum. devlet hastanesine gideceğim kese görünür mü diye çok merak ediyorum 4+6 oldum bugun. Sat 23 haziran. nasipse 30 mart 2026 görünüyor doğum 😍koç burcu olucak 🤣
Deletedmom_297 sonumudum benim 5+3 te karından küçük bir kese gördüm rahim kalınlaşmanda iyi dedi cuma günü betam 5200dü rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin 💜
aselsura sonumudum merhaba aynı tarihte sat benim ilk olmadıgı ıcın mecbur sezeryan ve 40.hafta 30 mart ondan 2 hafta geriye alıyorum balık oluyor o zaman
Deletedmom_297 dilarahan benimde 17 haziran karındna küçük bi kese gördü 5 ağustosta kalp atışı için randevum var sağlıcakla alalım kucaklarımıza
berivanalii dilarahan benim de sat 12 haziran bende kese gördüm bu hafta cuma benim randevunda inşallah duyarız
Bsrb dilarahan benimde sat 14 Hazirandı 22 temmuzda keseyi gördük benide çarşamba kalp dinlemek için çağırdı bakalım inşallah duyarız 🙏🏻🐣🌸
kubracyln happyflowers benimde sat 20 Haziran 😌 keseyi gördük çarşamba günü 10 gün sonra kalp atışları için çağırdı doktor oğlum ikizler Burcu umarım balık olmaz 😂
sonumudum Deletedmom_297 ay Amin sizede sağlıkla kavuşmayı nasip etsin mevlam umarım bende de görünür ufaktan da olsa çok merak ediyorum 😍 birsey sorucam devlet hastanesinde eşimide odaya alırlar mi görmesi için?
melisaemirhan Deletedmom_297 ayy benimde 5 ağustosta randevum var kalp atışını duymak için İnşallah güzel haberler alırız 🥹
Nazlii59 Mart başı gibi kavuşacağız biz de kısmetse ❤️ beta tskibi yapmıyoruz ultrason kontrollerimiz devam salı kalp sesini dinletecek geçen pazartesi sadece görsel olarak göstermişti 💕
melisaemirhan Deletedmom_297 benim sat 20 haziran adetime 3 gün kala gidip kan verdim ve beta 500 çıktı 5 gün sonra gel keseyi görelim dedi doktor ve keseyi gördümm şuan 5+2 yimm 1 hafta sonra kalp atışını duymaya gideceğim 🥹 tahmini doğum tarihi ise 27 mart🌸
cmrc melisaemirhan canım benimde 20 haziran adet tarihim ama bugün 6+1 im yanlış mı hesaplıyorum diye düşdüm ama Salı doktora gittim ilk defa orda 5+4 çıktı direk senin yanlışın olabilir mi
bsrayksl2 Deletedmom_297 biz de 10 Mart gibi görünüyor doğum bakalım 😍 Salı günü kalp atışını duyduk sağlıkla gelsin miniklerimiz 🤲🏼
kizinaasikanne Deletedmom_297 SAT 10 Haziran keseyi gördü doktor ama kalp atışı için Cuma günü nasipse gideceğim 🤲🏻 şu an 6+2
gulceey Deletedmom_297 yaaaa benimde bugün 8+5 iz tahmini doğum tarihi 5 Mart diyor 🥹 ve benimde doğum günüm 5 Mart 🥺 Balık annenin balık evladı olucak sanırım 🥹 sat tarihimde 29 Mayıs
dimpleuser gulceey benimde öyle 3 Mart benim 14 Mart doğum gözüküyor ,Nekadar çok balık anne var dimi