SuEr_Tu1512 Talentedmom Bende yaa🥺 İlk oğlum 35+4te doğdu, inşallah bu seferkinin bir sorunu falan olmaz da 36larda falan gelse razıyım yanii🤤
SuEr_Tu1512 Asortikhanim Ben kaynanamlarla birlik oturuyorum o yüzden birbirimize destek oluyoruz, yoksa bende çok zorlanırdım. Birde 4 yaşına giricek oğlum var, dayanamazdım herhalde
Asortikhanim SuEr_Tu1512 benimde kızım 4 yaşında tek olunca desteksiz çok zor Allah yardımcımız olsun