Kızlar sıcaklardan mıdır bilmiyorum. Bugün çok kötüydüm, şöyle anlatayım. 25 haftalık hamileyim sabah erken uyandım, ama ayılamadım elime buz falan aldım yüzlerime tuttum. Ne yazıkki klima yok, vantilatör var onunda sıcaklarda çok faydası olmuyor. Daha sonra buzla uyumuşum, bir uyandım ter içindeyim, beynim kımıldıyor gibi hissediyorum, nefes alırken iki göğsümün arası ve altı batıyor ve sol sırtımda ağrı vardı. Yemek falan yiyemedim zaten. Neyse öğlen 3lerde yatayım dedim yine. Çünkü içimde sıkkınlık vardı, biraz önce uyandım, oturdum. Bebek yukarı doğru vuruyor, göğüslerimi yukarı kaldırıyor gibi oluyor. 2,3 haftadır kasıklarımın altına vuruyordu hatta doktora danışmıştım, ayakları aşağıda öyle hissetmen normal demişti. Şimdi de böyle hissedince şaşırdım, dönmüş olabilir miii? Birde bebek ara ara karnımda taş gibi oluyor, ondan da korkuyorum. İkinci hamileliğim, ilkinde böyle değildim yaa, bu çok zorluyorr🥺