ctctct amin inşallah canım benim ilk gebelikte cok rahattım kendi başıma takılıyordum sabah istediğim saatte uyaniyordum. Şimdi ikincisinde cocuk olunca zor oluyor erken kalkıyor onunla ilgileniyorum ev surekli dağılıyor toparla yemeğini hazirla derken yorulmam normal sanırım bilemedim 😊🌸 Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin canım 😊🌸