37+5iz, hâlâ düğündür pikniktir buluşmadır davet edilen her etkinliğe katılmaya devam ediyoruz. hareketli geçirelim derken biraz abarttık ve angarya yorgunluk oluyor gibi geliyor artık.. giderken iyi ama dönünce hep yorgunluktan ağlama kıvamında oluyorum oram buram ağrıyor diye. artık sakince evde doğuma hazırlanmam lazım hareket edeceksem doğuma yardımcı hareketler yapıp sakin sakin beklemeliyim gibi geliyor. siz son günleri nasıl geçiriyorsunuz? memnun musunuz kendinizden 😂 nasıl geçmeli