GulsunOgretmen Zhrcyl 5 sene önce 1 kez kimyasal oldu,onun dışında hiç yaşamadım. 1 kez aşılama 1 kez de tüp bebek yaptırmıştık bugüne kadar,öncesinde sayısız kez çatlatma iğneleri denemeler falan .. :/
GulsunOgretmen Zhrcyl elimde sente ve nimo marka erken gebelik testi ile al bi’nin kaset testi var bunlar inşallah hatalı çıkarmıyodur ya :(
Zhrcyl GulsunOgretmen inşallah ama hepsi mi hatalı olacak ya insan umutlanıyor sonuçta nasıl akşamı bekleyeceksin ben bile aşırı heyecanlandım senin yerine😂
GulsunOgretmen Zhrcyl yaa inşallah müjde verebilirim ayy akşamı nasıl edicem bilmiyorum bugün 🥹 ama bi yandan da sakin olmaya çalışıyorum ya olumsuz çıkarsa yıkılmayım diye,off hadi hayırlısı 🥹
Ayseherr GulsunOgretmen var gibi evet benimde böyle benimde transfer sonrası 7.günüm [https://mutluresim.com/images/2025/07/28/XQtDfU.jpeg](https://) bende de böyle çıktı sabah idrarda
Edolf Ayseherr seninkinde de gördüm ben ayyy ben heyecanlandım sizin yerinize hemen sonuçlansın da hemen müjdenizi verin 🥰
Edolf GulsunOgretmen ayyy var ya bende görüyorum bence erken olduğu için bu kadar silik. Ay hadi inşallah müjdeni almayı bekliyoruz yine testi tekrarladığında buraya at🥰
Edolf GulsunOgretmen erken gebelik testlerinde olabilir bazı markalarda ama kaset testlerde yanlışlık ihtimali daha düşük oluyor bence var🥰
GulsunOgretmen @Ftmnur11 @Ayseherr @Edolf @Zhrcyl arkadaşlar sonucum çıktı Hamileyim 🥹🥹 32 çıktı beta
Edolf GulsunOgretmen ayyy gerçekten mi hamileyim ve yürekten dua etmiştim şuan aşırı sevindim🥰 hayırlı uğurlu olsun canım benim aramıza hoşgeldin
Ftmnur11 GulsunOgretmen hayırlı olsun kardeşim.insallah sağlıklı ve sorunsuz şekilde ilerlesin,sağ salim kucaginiza almak nasip olsun inşallah 😘