Bu arada transfer günü hiç ağrım olmadı,23′ü ile 24′ü alt karnımda adet sancısı gibi sancı vardı sürekli. 25′i ve 26’sında ağrı geçti. Sadece baş ağrım vardı. Bugün karnımın sol tarafında ara ara sancı oluyor,alt karnımda ara ara sancı oluyor halsizlik ve uyku hali var bugün. Yarın bir daha test yapıcam inşallah bugünkünden daha koyu çıkar :(