Zhrcyl visnelicheescake merhaba benim ikinci gebeliğim 5+4 haftalığım bazen çok uyku hali oluyor, keseyi henüz göremedik 6+0da randevum var bekliyorum sabırsızlıkla, inşallah sağlıkla kucağımıza alırız. Bende ilk çocuğumu kaybettim
visnelicheescake Zhrcyl Rabbim bir daha yaşatmasın canım ben tahminen 3-4 haftalığım henüz kese görmedim bu Perşembe gideceğim tekrar inşallah görürüz bende de uyku hali ve yorgunluk mevcut ishal de eşlik ediyor 🥹
YyyyYasemin visnelicheescake bende 22 Nisan normalde âdet tarihim ama geç döllenme olduğu için doktor güncelledi 6Mayıs olarak girdi sisteme benimde geç döllenme bebişi🥹
Hayriyebugra5 visnelicheescake evet çok küçükmüş benim de perşembe beta 2000 e gelmişti cuma kontrole gttim üstten çok göremedi etin çok sertmiş dedi alttan baktı herşey yolunda cuma yine gel dedi bakalım☺️
visnelicheescake Hayriyebugra5 kimi insanın et değil de yağ oranı ile de gozukmuyir zaten daha çok yenidir çok heyecanlı 🥹
Zhrcyl Hayriyebugra5 bende gittim 5+0 dı keseyi görmedik karından beta hcg 5bin küsürdü 6+0 da tekrar gideceğim görürüz inşallah. İlk gebeliğimde direkt görmüştük bunda göremeyince bir endişelendim. Sizzin demeniz gibi bende de sezaryen kesisi var göbeğimdeki yağlardan görünmemiştir belki de doktorun cihazı eskidir diye düşündüm🥹
Hayriyebugra5 visnelicheescake olabilir sezeryandan kalan alt göbeğim biraz var birde küçük olunca normal
visnelicheescake Hayriyebugra5 Tabi canım onlar çok normal çok heyecanlı bekleyişler bunun ilki ikincisi yokmuş cidden hepsi ayrı heyecan korku endişe …🥹
Minasuu22 Zhrcyl Size minik bir tavsiye olsun muayeneye gitmeden önce baya su için idrara sıkışık gidin mesane rahimi yukarı çekiyor ve doktor net görüntü alıyor güzel haberler alırsınız inşallah ☺️
visnelicheescake Zhrcyl 31 temmuz yani bu perşembe saat 3′te inşallah görürüm kesemi 🥹 ertesi gün de kızımın randevusu var devlet hastanesinde oradan da aldım 🤭
Hayriyebugra5 Benimde cuma kızlar siz gidin sonra ben gideceğim inşallah bu sefer normalden görürrz ya