Selam kızlar 3 sene sonra yeniden hamile olarak buradayım kızımdan sonra 2 kaybım oldu. Şuan kaç haftalık gebeyim bilmiyorum. Haftasonu doktora gittiğimde 2-3-4 bunlardan birini dedi ama tam net hatırlamıyorum. Adet gecikmesinin 10.gunu öğrendim gebeliğini ilk gün yaptığımda testim negatifti 10. Gün pozitif oldu kan değerin 460 çıktı . Bence geç döllenme bebişi oldu diye düşünüyorum sizce nedir ? Tahmince kaç haftalıktır? Sizde durumlar nedir ? Bende şuan sadece bir büyük tuvalet ishal ve uyku isteği yorgunluk oluyor sıcaklardan dolayı mı bilmiyorum ama ara sıra çok fena sıcak basıyor evim sıcak da değildir aşırı aslında .