vanilya_kokusu visnelicheescake gidecem aşkım ben özele gitmek istemiyorum eşim diyor götüreyim sürekli valla ilk gebelikte bana Özel bir sürü bebekle ilgili ölümsüz şeyler dedi o günden sonrs hiç gitmek istiyorum öğleden sonra gidecem
visnelicheescake vanilya_kokusu hayırlısı olsun canım benim hakkında mutlaka etiketle beni ben de öyle yani aksilik çıkmadığı sürece özele gitmeyi düşünmüyorum doğumumu sadece özelde yapacağım ilk kızımla doğum kontroller falan full özele gittim
vanilya_kokusu visnelicheescake canım dediki 5 buçuk hafta gözüküyorsun dedi kese çok güzel oluşmus dedi rahmin ve yumurtalarda çok güzel dedi kalp atışı için 1 hafta sonra gel
vanilya_kokusu visnelicheescake görürsün Allah’ın izniyle inşallah ben ilaç almadım ya cuma günü gidip alacam
visnelicheescake vanilya_kokusu Niye almadın kız alabilirsin ecz’den folik asit vitamin ikilisi yada ayrı ayrı
vanilya_kokusu visnelicheescake kız doktor 2 tane yazdı bitanesi.700 bitane 600 TL vala dedim cuma günü devlet hastanesine gidecem ordaki dokror daha uygun yazar bir demir ilacı okadar pahalı ollamaz
visnelicheescake vanilya_kokusu Aşkım senin Demir vitaminin düşük olduğu için mi verdi normalde gebeliğin 4 ayından itibaren Demir ilacına başlanıyor