Kızlar benim de 460 çıktı sonucun doktor 3-4 dedi sanırım tam emin değilim çünkü adetinin 10 gününde yani gecikmenin olduğu gün öğrendim ilk gün çıkmadı kese vs göremedik zaten sizce geç döllenme mıdır? Kaç haftalıktır tahminen çünkü hesap yaptığımda son adet ile uyuşmuyir