ikibebelianne-M gokcekizim_ 8 gun once 2900 dü yarin kontrolum var 36+3 olacak bakalım yarin ne olacak bende merak ediyorum
Busrabzkrt cauuv1 neden doğum yaptiniz acaba bizde. Son anda döndük bir gece yattım bebegimjn kalbi çok yüksekti megersem idrar yolu enfeksiyonm varmış bebeğin nasil kuveze girdimi
Cans__ gokcekizim_ teşekkür ederim hepimizin çocuklarının hayırlı sağlıklı ve uzun ömürleri olur inşallahh 🤩
ikibebelianne-M gokcekizim_ 3200 olmuş önden gidiyor biraz önceden bir ağrım sızım sancım olmazsa 8 Ağustos doğumum inşallah 💕🌸
cauuv1 Busrabzkrt kalp atısları yüksekti sonradan sancımda cıkınca doguma girdim 10 gündür yogun bakımda
hatice-c6 lutka01 benimde 3270 çıktı 37 haftayla uyumlu 1 hafta önde gidiyor dedi size böyle bişey denildi mi ?
busra1708_ ikibebelianne-M kaç hafta önden gidiyor bebişiniz acaba? Benimki de önden gidiyor da o yüzden merak ettim 36 da kaç kg olur onu kestirmeye çalışıyorum 🥲