Lolli gokcekizim_ Salı günü tam 36 olucam.33+6 2500 gr dı. 3 kilodan aşağı beklemiyorum valla. Okadar ağırlaştım ki
gokcekizim_ Lolli sıcak bir yandan son haftalar çok zor çok🥴 sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏽🌸
Aysllllm gokcekizim_ 36+4 de yanlış hatırlamıyorsam 2.900 gram çıkmıştı..37+3 de de 3 kilo 200 gram çıktı miniğim 💙
Baklavaseverim gokcekizim_ 36 da ölçümle 3095 çıkmıştı diğer gün 2780 doğdu ben doğurdum çoktan ama yazayım yine de 😂😂
Cans__ Tam 36+0 olduğunda doktora gideceğim bende buralarda olayım da cuma günü bakayım kaç gram olmuş bizim ikizler