Hamisbirisi1 ben özelde doğum yaptım doktorum kesinlikle normal doğumdan yanaydı çatı muayenesi oldum dar dedi bana egzersiz kağıdı vs verdi son ana kadar bekledik hergün yaptım egzersizleri hergün yürüdüm ama banamısın demedi 39+4 yine çatı muayenesi oldum yine dar dedi maalesef sezaryen günü verdi sezaryen günüm geldi kendi normal doğumum başladı suyum geldi sancılarım geldi hastaneye gittim suni sancı verdi belki normal doğum olur diye ama yine baktı yine uygun değildim sonra sezaryene aldı