Hamisbirisi1 haftada ortalama 200 gram civarı almaları gerekiyor. Benim bebiş de 38. Haftada 3450 kg. Eğer 4 kilo be üstü olursa normal doğum önermem dedi doktorum anne için zorlayıcı çünkü yırtılma vs. Durumlarından kaynaklı. Konu doktorun sezeryan yanlısı olması olmayabilir yani. Sadece çatı muayenesini neden bu kadar erken yaptı onu anlamadım. Biz henüz olmadık mesela ve bugün doktorum sancın yok nts de, doğum vaktinede henüz var çatı muayenesi yapıp doğum tetiklemek istemem dedi.