Gamzeilk ben de 29 nisan’da yaptım peşpeşe doğurmuşuz 🥲🥲 ben odamdan memnun kalmadım benim yatağım ve masam sıkıntılıydı maalesef. İlk gittiğimde de oda çok soğuktu neyse ki ısıttılar hemen. Klima vardı ama odada. Doğumhaneyi görerek gitmiştim doğumhane kısmından memnun kaldım tam bir “doğal doğum”du sıgır müdahale 😀