Annesii66 normal doğum yaptım 40 haftada açıklığım 2 cm di burcu hoca nöbetçiydi acilde nstden sonra beni direk doğumhaneye aldılar suni sancıyla geceye doğru doğurdum . Sezeryan geçmişi olmayanlara genelde sezeryan günüde vermemeye başlamışlardı bu gündemden dolayı. Normal doğuma teşvik için ben memnunum zorlansamda hastsne çalışanları cidden zor meslek en iyi şekilde icra etmeye çalışıyorlar