yasarceyda12 yanlıs hatırlamıyorsam kücügü 1.5 yasındaydı hamile kaldıgında 38 e kadar tutabildiler bebegi sonra kucagına aldı benimde kızım 15 aylık 3 aylık hamileyim yaşayıp göreceğiz hayırlısıyla kucağımıza alalım insallah saglıkla kolaylıkla sizinde basınız sağolsun🙏🏻