ash62an yok çok şükür nazal yani burundan solunum cihazına bile bağlanmadi bebegim önlem amaçlı yatırdılar nefesini kendi alıp veriyordu mesela yanımızda yatan 38+ doğan bebek vardı nefesini kendi alamadığı için 20gun yattı yani o çok değişiyor yinede 32 kötü bir hafta değilmiş tam çocuğun her organı gelişiyor ama zor oluyor yalan diyemem sağlam bir psikoloji etraftaki insanlar yardımcı olmalı sağlıkla gelsin minik yavru