Linaa90 Baklavaseverim benim suyum bitmiş nst ultrason takibi yapılıyor bakalım yarın ultrasona gircem ne diyecek doktor bilmiyorum
Baklavaseverim Linaa90 İnşAllah biraz daha durur bebiş ama durmazsa da kendinizi lütfen yıpratmayın benimle birlikte 28 hafta da gebelik zehirlenmesi yaşayan bir abla doğum yapmıştı 1 ay da bebiş baya toparlamıştı doğduğunda 800 gramdı gelişim geriliği de vardı en son ben çıkarken 1300 dü beslenmeye vs başlamıştı Allah yardımcınız olsun inşAllah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız
ash62an Baklavaseverim ben sakinim fakat olur da doğarsa diye de endişeliyim açıkcası ya ama her şeyin iyi tarafından bakmak lazım haklısınız
Baklavaseverim ash62an Doğarsa da Allahın izniyle yaşar o kadar sancı çekmişsiniz hem prematüreler çok güçlü oluyor dediğim gibi ben 30. Haftadan düzenli sancılar ile 36 haftayı gördüm sadece hastaneden çıkmak için ısrar etmeyin ne kadar sıkılsanız da sağlıkla gelsin bize de haber verin şimdi aklımda kalırsınız 🥰
ash62an Baklavaseverim serum veriyorlar 4. Litreyi alıyorum şu an ciğer geliştirici vs de vuruluyorum 3. Dozu oldum bebeğin kilosu 2 kilo bir hafta da önde ama geriliyorum yine de
Baklavaseverim ash62an o zaman harika durur sancılarınız inşAllah ben nidicardda kullanamadım mesela midem sorunluydu sadece serumla durduk en son çarpıntıdan sıvı alımı durduruldu sezeryana alındım 🥹💕 çok korkmuştum endişelenmiştim ama nasibi ne zamansa o zaman dünyaya geliyor
Baklavaseverim ash62an Böyle hikayeler beni çok duygulandırıyor o zamanlarımı hatırlıyorum o yüzden güzelliklerini de öğrenmek istiyorum yanlış anlamayın lütfen çok yazıyorum da 🥹🥹🥹
ash62an Baklavaseverim benim de ağrı yok ama sancı devam ediyor ya sezaryen konusunda da gerginim biraz yaz sıcağında ama her şeyin hayırlısı olsun bebeğim iyi olsun da 🥹❤️
ash62an Baklavaseverim hayiirr olur mu hic oyle sey tesekkur ederim ben ilginiz iciinnnn🫶🏻🫶🏻🫶🏻 yazarim ben tekrar buraya
Baklavaseverim ash62an Sezeryan konusund da gerilmeyin oraya pamuklu bir bez koyarsınız nemini emer ben martta doğum yaptım havalar serindi ev sıcaktı bebek için sık sık bezle kuruladım bir sorun olmaz 💕
020525 ash62an evet hiç bir sorun yoktu. Devletten para almak için tutuyorlardı çocuğu. Bende çıkarmak istiyorum dedim imza attm cikarttim.Arkadaşım benden bir hafta sonra doğum yaptı mesela devlet Hastanesi’nde 34 haftalikti ,1 hafta sonra çıktı kuvozden
020525 ash62an e nabizdan kontrol ediyordum.. oksijen desteği yok. İlaç yok tahlil yok ee bu çocuk niye burda gözlem altında tutulsun istiyoruz 40 haftayı tamamlasin gibi şeyler zirvaladilar pandemiydi gostermiyorlardi birde. Benden daha iyi bakamazlar dedim cikarttim
ash62an Baklavaseverim ınsallah ya tek korkum dıkıs agrısı zaten bır de kendı ısımk kendım gorememek 🙁
Linaa90 Beyzanrcnp valla bitmiş unhidro olarak geçiyor tıp dilinde nst normal çıktı bugün yarın gireceğim ultrasona
Serap09 ash62an 32+6 da doğum yaptım kizim 2.250 gram doğdu emme refleksi yoktu sagip biberon ile besledim şuan 7.aylik olduk kilosu düşük hala şükür ama sağlıklıyiz zor süreçlerden geçtik beslenmek istemiyordu kuvezde 12 gun kaldı
ash62an Serap09 pekı erken dogmasıyla alakalı bır hastalık vs oldu mu cok goruyorum erken dogum yuzunden bır suru amelıyata vs gırıyorlar
Serap09 ash62an yok çok şükür nazal yani burundan solunum cihazına bile bağlanmadi bebegim önlem amaçlı yatırdılar nefesini kendi alıp veriyordu mesela yanımızda yatan 38+ doğan bebek vardı nefesini kendi alamadığı için 20gun yattı yani o çok değişiyor yinede 32 kötü bir hafta değilmiş tam çocuğun her organı gelişiyor ama zor oluyor yalan diyemem sağlam bir psikoloji etraftaki insanlar yardımcı olmalı sağlıkla gelsin minik yavru