mysunshine1 Merhaba az önce test yaptım inşallah doğrudur nasıl fotoğraf atabilirim fikirlerinizi merak ediyorum
yasemiinsari mysunshine1 Benimde bat 2 erken gebelik testi bende de boyle cıktı normal test negatif cıktı gecikmeyi beklemek lazim herhalde 😔
rapunzel9222 mysunshine1 benimde böyle çıktı bat 28 adetime 4 gün varken yaptım silik çıktı iki gün önce kan verdim hamileyim sende ver yarın kan kesinleşsin bence var gibi görünüyor ama
anneolmakisteyenben77 mysunshine1 benimde aynı çıktı canım bekliyorum biraz daha adet günümü netleşmesi için ama istersen kan da verebilirsin yada biraz daha bekle
mysunshine1 anneolmakisteyenben77 adet günü bi daha test yapmayı düşünüyorum tam net çıksın diye sonra da giderim kontrole inşallah senin bat kaçtı
mm_m954 mysunshine1 inşallah öyle ama aha bende yalancı pozitif kurban oldum önce test negatif Sabah pozitif ama benim test bebetime yalancı pozitif verdi
babyshark__ yasemiinsari erken gebelik testi hassasligi beta HCG 10 ve ustuyken normal test 20 25 olunca çıkıyor