ebobel merhabalar evet 12 gün önce 37+6 da doğum yaptım canım evde nişanım geldi sancım falan baya yüksekti yatışım yapıldığı gün suni verdiler sonra bebeğin kalp atışları sıkıntıya girince Kerim hoca hemen sezaryana aldı herşey güzel ilerledi sadece kalp atışı çok korkuttu ama sesini duyunca hepsi geçti ebeler olsun doktorum olsun hepsi gerçekten ilgililerde ameliyatta bile Kerim hoca espiri yapıp rahatlattı servise yanıma tekrardan geldi çok ilgiliydi ve odada eşim ablam hep birlikte kalabildik sorun çıkarmadılar yada o gün bize öyle denk geldi bilmiyorum 2 gün kaldık hastanede ben çok memnun ayrıldım canım