Ozlem1297 Merhaba,
4 Temmuz da doğum yaptım bende öncelikle odamız temizdi normal doğum da tek kişilik oda da kalıyorsunuz. Ben kontrole diye gitmiştim sancım yoktu ama 4 cm açıklığım olmuş doktorum Kerim beydi kalırsan nöbetçiyim ilgilenirim demişti. Doktorum öyle söyleyince yatışım yapıldı suni sancı verildi sancı kısmı biraz zorluydu . Onun dışında o gün bana denk gelen hemşire ve ebeler çok ilgiliydi ben memnun ayrıldım çok şükür 🙏🏻 Sadece ilk doğumumdu doğru ıkınamadım o zaman Kerim beyi çağırdılar vakumla çekildi bebeğim belki ıkınma konusunda daha doğru yönlendirebilirlerdi beni o konuda sadece olumsuz yorum yapabilirim .