Yaprakunallar önce başka doktorda yapmıştım 0.70 çıktı. Tabi çocuk için gitmemiştim başka bi sıkıntıdan dolayı gittim sonra doktor ultrasyonda rezervi az bulduğunu söyledi ona da bakıldı kötü geldi. Ama içime sinmedi en iyisi denilecek bi hekime göründüm çıkan ultrasyon ile değerin uyumlu olmadığını kanın yanlış bakıldığını söyledi tekrar bakılınca 1.60 çıktı doktor gayet iyi olduğunu çocuk istersek 6 ay dene gel dedi ama bende pcos vardı ondan dolayı 6 aylık dene dedi aynı doktorda ilk çocuğum için tedavi görmüştüm. Ben bundan 9 ay sonra kaldım zaten ama hiç aklımda yoktu.