Elifkocc minikari yangın bölgesindeyseniz power alın şarjlarınız full olsun elektrikler gidip geliyor
Elifkocc Bebivekedi evet Uludağ’a çok yakınız teleferikteyiz gürsu da yakın buraya ateşler gözüküyor burdan siz
Elifkocc Bebivekedi elektrikler gidip geliyor burda bir iki saniye kesiliyo sonra geliyor şarjını doldurun Allah korusun acil bir şey olursa ulaşabilin birilerine
Bebivekedi Elifkocc çok teşekkür ederim sizde dikkat edin kendinize kullanılmayan prizleri çektik hemen
SuEr_Tu1512 Elifkocc Geçen sene eşim evimizi zor kurtardı. 4 bir yanımız yandı, her yer çamlıktı şuan hiç birşey kalmadı, simsiyah toz yığınından başka 😟
KLORAKHANIM Elifkocc tek yaz geçiren ülke türkiye degil.. resmen bile bile cayır cayır yakıyorlar ülkeyi senelerdir.
SuEr_Tu1512 Elifkocc Amin inşallah 🙏 Yakanlar cayır cayır yansın. Dilsiz, sessiz ağaçlarımızın, hayvanlarımızın suçu ne? Benim çocuğum babasından ayrı büyüyor, yakanlar yüzünden 😥
Elifkocc SuEr_Tu1512 Allah kimsenin ahını kimse de bırakmaz bu dünya da olmasa da öbür dünya da elbet çekerler olan insanlara, hayvanlara ve ağaçlara oluyor
Sevdece Elifkocc ya kahroluyorum gerçekten geçen sene de oldu o zaman da cok üzüldük ama bu sene artık ülkede orman bırakmayacaklar inanamıyorum ciğerlerimiz resmen yanıyor o kadar öfkeliyim o kadar kızgınım ki ne desem içim soğumuyor. Terkedilmis gibiyiz nasil ya nasil önüne geçilemez nasil buna izin verilir ne yapmamız lazım sokağa mi çıkalım ne yapalım ki bir çare bulsunlar ya!!! Ormansiz bir Türkiye ben hayal edemiyorum düşünmek istemiyorum lütfen bitsin artık
Elifkocc Sevdece önüne hâlâ geçilemiyor ben de anlamıyorum nasıl oluyor bu kadar mı çaresiz bir ülkeyiz biz