Gizemce1- öncelikle geçmiş olsun hemen ümitsizliğe kapılmayın, ah bizim yaşadıklarımızı bilseniz.. o yüzden size ümitsizliğe kapılmayın diyorum.öncelikle varikosel varmı ? Sperm düşüklüğüne omu neden oluyor onu bi araştırın.eğer yoksa neden düşük? Pskolojik bir durum mu ? Yoksa genetik bir faktör mü ? Çok lafı uzatmıcam biz genetik faktör kaynaklı sperm düşüklüğü tanısı aldık ve tek çarenin tüp bebek olduğu söylendi.kendimde sağlık sektöründeyim o yüzden bu konularla iç içeyim.bizim son kullandığımız takviye Prolistem oldu. Üç kutu ilaç yurtdışından yeni Türkiye’ye gelmiş FDA onaylı bir ilaç. Bunu kullandı ayrıca sigara kullanmıyor sağlıklı beslenmeye çalıştık elimizden geldiğince keçiboynuzu pekmezi aklımıza geldikçe arı poleni yedirdim. İlaç bittikten sonra tekrar sperm testi vermedik çünkü ümidimiz kalmamıştı 1,5 senedir deniyorduk. Aklımızdan çocuk düşüncesini sildiğimiz anda ve ilaç bittikten iki ay sonra hamile olduğumu öğrendim şuan 8+4 hamileyim 🥹 istediğini detaylı sorabilirsin çünkü bu yollardan stresli şekilde geçtim, sen içini ferah tut canım benim elinizden geleni yapın sonrasında tevekkül edin