Lütfen sadece umut edecek şeyler yazın olur mu çünkü şuan ihtiyacım olan tek şey bu yalnızca. İçime oturdu sanki bir şeyler. Önce ben muayene oldum, bir problem olmadığı söylendi. Gerek görülmediği halde başka doktora da gittim hormon testi yapalım dedim, her şey normal sadece Prolaktin yüksek çıkmış biraz ona da ilaç yazdı doktorum. Eşim de sperm testi verdi ve sonuç maalesef iyi değil. Sperm sayısı ciddi derecede az. Araştırıyorum okuyorum bazıları gerekli takviyelerle vs güzel sonuçlar almış bazı yerlerde ise direkt tüp bebek diyor. Oladabilir tüp bebek büyük konuşmuyorum Allaha ama böyle sanki bir şaşkınlık bir ağırlık ama ne umut etme hali var üstümde. Ben, anne olabilecek miyim :”)