seda_ay canım ben su azlığından hastanede yatıyorum şuan sızdırma vs yok bende ama dediğiniz gibi çamaşırım çok ıslaktı doktor test yaptı ama negatif çıktı sızma vs olsaydı ultrasonda anlaşılıyor bebeğin suyundan azsa zaten doktor test yapıyor ona göre