seda_ay ağrım yok kuzum benim sadece akıntım var onun içinde ilaç kullanıyorum yine. Ama arkadaşın dediği gibi idrar kaçırıyor da olabiliriz. Gülünce yürüyünce daha çok akıntım oluyor gece yatarken misal olmuyor. Sadece ağrım bebek büyüdüğü için bir yerde toplanıyor bazen hareketleri daha net can yakıyor 🥺