-gunes amin canım inşallah 🤲🏻
Benim de ilk sayılır 1 kaybım var 🥲
Valla her şeyim hazır 😅hastane çantamın bebek bölümü bile hazır😂
Benim hep ilk gebelikten yaptığım alışveriş vardı, sonra fetal de de her şey yolunda olunca biz başladık 20. Haftada oda eşya vs çoğu şey bitmişti. İkiz olduğu için de son ana bırakmak istemedim ki iyi ki de bırakmamışım yeterince yorucuydu
Son şeylerde bitti bi benim bir kaç eksiğim var onları da alınca kendi eşyalarımı da koyacağım çantaya gerisi beklemede🥲