sonumudum Eslembeyza masallah cok guzel ilerliyo normal gebelik bu korkmayın lekelenme yerleşme kanaması olabilir. normalde adet kanaması gibi koyu renkli akintilar sorun teşkil eder canim uzulme rahat ol 🥰
Eslembeyza sonumudum Maalesef adetim geldi ve regl oldum. Doktorum kimyasal olduğunu söyledi. Gecikmem 15. Gününde ve betam 3400 lerde çıktığı gün kanamam geldi. Bu kadar geç ve bu beta değerinde de kanama olduğunu kendimde öğrenmiş oldum
sonumudum Eslembeyza büyük geçmiş olsun ne diyeceğimi bilemedim üzüldüm suan rabbim yine nasip etsin inşallah kolayından hayırla sonuclandirsin bana da ilginç geldi açıkçası her şerde vardır bir hayır 🙏🏻