Zeynepkab Evet evet, ben zaten normal istiyordum doktorum sezeryan yanlısı geldi ilk zamanlar ve normal istiyorsam şehir hastanesinde olmami söylemişti hep, kendisinin anlaşmalı olduğu hastane de hoşuma gitmeyen olaylar oluyordu o yüzden 30. Haftamda değiştirdim ve devlete gittim ama kal geldi bana hiçbir şey diyemedim. Makat gelis olduğunu öğrendim, 32. Haftamda, 4 5 gun önce gittiğimde bebek dönmüştü nasil yol izleyeceğimi bilmiyorum açıkçası doktorlara mi soracam yoksa ebelere mi? İlk gittiğimde bana ebe demisti gel dogumhaneyi gezdireyim ebelerle tanis diye ama doktor olumsuz birkaç bisi söyleyince moralim bozuk bi sekilde ciktim hastaneden hemen keşke baksaydım. Yine sormayı unuttum 2 hafta sonra tekrar randevu aldım gidince ne soracam bilmiyorum valla o an aklıma gelmiyor çıktıktan sonra geliyor. Not alacam en iyisi 😂