MBYhs Ben Trendyoldan almıştım. 2,3 tane al sık sık değiştiriyorsunuz üstünüzü. Vajinal mi sezaryen mi bilmiyorum sizin ama eğer sezaryen ise elbise tipli olanı daha rahat oluyor. Ben ilk doğumum sezaryen olmuştum. Elbise tipli hiç giymediğim için altlı üstlü takım almıştım ama kesi yerini acıtıyor bilginiz olsun. Sağ salim alın inşallah kucağınıza 🙏🏻🌸