MBYhs merhaba, hem miss dünya lissadan hem artıştan aldım. miss dünya lissadan gecelik ve elbise modelini aldım bordo olanı çok güzel geldi yıkamadım henüz hastane çantama koyacağım, su yeşili alt üst takım aldım birde o da kumaşı güzel rahat duruyor, artıştan siyah askılı dümdüz bir gecelik aldım kumaşı harika. Sabahlığı ikisinde de giyerim diye düşünerek böyle yaptım, alt üstü yedek aldım çünkü Sezeryan düşünüyorum ve sezeryan olan tüm çevrem dikişten dolayı elbiselerle daha rahat ettiler🌸