Sena1359 47Umudum47 pazartesi gününe kadar 12. gün olur zaten az çok belli olur canım Allah gönlüne göre versin 🤲
47Umudum47 sadece1selda evet çok teşekkür ederim ama çatlatma iğnesi etkisi olabilir daha 10 gün oldu ondan çok korkuyorum bu sefer Elazığ dan getirttim iğneyi pregnyl E güvenemedim. Siz ne yaptınız
sadece1selda @47Umudum47 çok iyi yapmışsınız ya inşallah vardır içinizi ferah tutun ki benim dokuzuncu günde negatif olmuştu eşim gitti bu ay da adet oldum eylüle kadar dinlenmedeyim eşim o zaman gelicek 🥲
47Umudum47 sadece1selda bende bu ay son diyorum zaten 2 3 ay dinlenecem herşeyi bırakıp kaldıramıyorum çünkü artık. Bırakınca oluyor genelde geçen hamileliğimde tedaviyi bıraktığım ay hamile kaldım seninde inşallah böyle olacak çok güzel haberler alırsın
Mzgnn0234 47Umudum47 eğer Rabbim bisey nasip etmişse hiç bisey önünde durmaz. Eğer olmamışsa da hayırlısıyla belki ertelemiştir. Üzülmeyin. Hakkınızda hayırlısı olsun. Güzel haberinizi bekliyorum 🥰