47Umudum47 havvanur2027 gittim kan istemiyorum biraz daha bekleyelim dedi rahim kalınlığı 14.7 dedi herşey iyi yumurta çatlamış bekleyecez dedi ama ben dayanamam pazartesi kan verecem
47Umudum47 Tuanakaran kan verme iğne etkisi olabilir dedi ben pazartesi verecem ama bekleyemem daha fazla o bekle iki hafta dedi
47Umudum47 Tuanakaran Silikde olsa gördüm pazartesi nasıl olacak bilmiyorum hamile kaldım ramazan bayramından bir gün önce kalbi durdu şimdi inşallah vardır
Tuanakaran 47Umudum47 benim bi tanıdığım da çatlama yaptı 10 günü testi negatif çıktı doktoru 10 günde test yap demişti ama bilemedim bende sabredemezdim ☺️
yesildeniz_ 47Umudum47 çatlatma iğnesinin 13. Günü hayalet çizgi çıkmıştı. İnşallah seninki gebeliktendir
yesildeniz_ 47Umudum47 Allah gönlüne göre versin 🤲🏻 hayırlısıyla kolaylıkla yormadan zorlanmadan nasip etsin
Mzgnn0234 47Umudum47 ence var bende ikinci çocuğumu böyleydi öğrendim. Değerim 56 çıkmıştı. Şimdi 2 yaşına girecek insallah sizde sağlıkla kucağınıza alın.
Sena1359 47Umudum47 onuncu günü yaptigimda benimki de böyleydi canım ama iğne etkisiymiş umarım seninki pozitiftir 🥹
47Umudum47 Sena1359 bende ondan korkuyorum rahim kalınlığı çok iyi dedi 3 yumurta vardı hepsi çatlamış dedi 2 hafta bekle dedi ama ben pazartesi kan verecem o kadar bekleyemem
Mzgnn0234 47Umudum47 eğer Rabbim bisey nasip etmişse hiç bisey önünde durmaz. Eğer olmamışsa da hayırlısıyla belki ertelemiştir. Üzülmeyin. Hakkınızda hayırlısı olsun. Güzel haberinizi bekliyorum 🥰
Sena1359 47Umudum47 pazartesi gününe kadar 12. gün olur zaten az çok belli olur canım Allah gönlüne göre versin 🤲
sadece1selda @47Umudum47 yaa çok mutlu oldum sizi görünce daha önce konuşmuştuk 😁🥰🥰 hayırlı olsunnn 🫶🏻
47Umudum47 sadece1selda evet çok teşekkür ederim ama çatlatma iğnesi etkisi olabilir daha 10 gün oldu ondan çok korkuyorum bu sefer Elazığ dan getirttim iğneyi pregnyl E güvenemedim. Siz ne yaptınız