Sareee Kızlar merhaba 36 haftalığız fakat bebişim biraz zayıf haftasına göre aranızda böyle olup kilo aldıran var mı?
Esrarengizesra Sareee benim de kilosu azdı,hala da az fakat bu hafta iyi almış dedi doktorum bol bol kuruyemiş,muz,yoğurt,süt ve et yemeye dikkat ettim. 36. Haftadayım
edaozdxx Sareee benim 35. haftada kilosu 31 hafta ile uyumlu olup 1950 gramdı. Beslenmeme daha çok özen gösterdim 1 haftada 2300 yaptım. Bugün 36+3’te kontrole girdik, 2500 dedi doktorumuz. Geçen hafta 500 grama yakın almışken bu hafta 200 gram zor bela almış. Anı anını tutmuyor bebişlerin :) Ciğerleri gelişmiş olsun da bir şekilde büyürler Allah’ın izniyle.
edaozdxx gamzedenizz 1610 çok tuhaf. Nasıl 4 gün geriden gelir ki? Benim bebeğim 35. haftada 1950 kg’ydi haftası 31 hafta ile uyumlu çıktı. Bi yanlışlık var bu işte. Bugün de 36+3’ken kontrolümüz oldu. 2500 kg. 35 hafta ile uyumlu dedi doktorumuz. 🤦🏻♀️
gamzedenizz edaozdxxcok pardon aklim nerde kaldisa 2610kilo 4günde de geriden gelio hiç haftasila uyumlu olmuo ya 1 hafta geri ya 5 ya 4 🥺
Sareee edaozdxx benim de aynı çıktı canım biraz üzüldüm inşallah doğana kadar toparlar kendini biraz daha
Sareee edaozdxx ay çok güzel yazmışsın canım en önemlisi o sağlıklı olsunlarda işte biraz küçük diye korktum
1melek1annecik edaozdxx merhaba yazınız bana beni anlattı rica etsem ne yediniz naptınız yazabilir misiniz 34.haftada 2 hafta gerilik yaşıyoruz kilosu 1800 tansiyon yüksekliği de yaşıyorum şu sıra düşürebildim tansiyonu. Doktora kalsa hemen sezeryan alacaktı ama Bn Biraz daha gelişsin istiyorum bi yandan da korkuyorum yazarsanız çok sevinirim ☺️
Sdfsea edaozdxx benim Bebeğimin de gelişimi 2 hafta geriden geliyor şuan 35+5 teyiz kilosu 2010gr 33 hafta ile uyumlu beslenmeme dikkat ettim derken neler yediniz bebeğe kilo aldırmak için
tugce4161 Sareee benimki de çok kilolu değil ayrıntılı ultrason daki doktor söylemişti bana sol tarafında damarlarda kan akımı yavaş mis bebek 3kg altında kalabilir dedi bugün kontorlm vardı 2.669 kg çok şükür dikkat ediyum ama fazla almiyo
Sareee tugce4161 benimde bugün kontrol vardı haftasına göre az almış dikkat etmem gerektiğini söyledi
Esrarengizesra Sareee 2550 gram benim . Normalde 36. Haftada en azından 2700-2800 olmalıymış, insan üzülüyor olmayınca
ecrintosgeliyor Sareee ben dün gittim 36+0 da 3 kilo olmuşuz. Ama her gün ceviz muz süt ve kaşarı ihmal etmiyorum. Çok şükür yarıyo bebeğe de.
Sareee ecrintosgeliyor maşallah canım bende biraz daha dikkat edeceğim inşallah doğana kadar toparlar